Monday 26 May 2014


Alfatihah..

Bagaimana untuk menceritakan kisah sedih ini.Rasanya coretan kali ini ditemani air mata,Perginya seorang sahabat saya dan juga seorang anggota polis URB Kerian L/Kpl 169004 Md Azwan mengadap illahi dihari ini semasa bertugas didalam esiden rompakan terhadap Van rokok syarikat Dunhill,Di Parit Buntar pagi ini.

 
                            
Amir kau kena datang kenduri aku nanti.,aku terlupa bawa kad nanti aku tinggalkan dekat kedai tak pun bagi dekat pekerja burger kau ok.Huluran salaman berserta ucapan tahniah daripada saya,sempat lagi bergurau menyatakan selepas ini dia tak boleh lagi main kereta sebab kena pikir untuk besarkan keluarga pula..senyuman dan tawanya dibalas olehnya baru rasanya tergiang-giang ditelinga ini panggilan kenduri yang di sampaikan kepada saya.Beliau akan melansungkan perkahwinan beliau pada 1hb Jun 2014 ini.Beliau adalah orang kulai johor dan akan melansungkan perkhawinannya dengan orang kedah.


Dikala menatap kad kendurinya air mata ini berjujuran jatuh mengenangkan dugaan yang amat berat terpaksa ditanggung oleh kedua belah pihak.Pihak keluarga arwah dan juga pihak keluarga tunang arwah.
Motor yang digunakan arwah untuk mengejar suspek


van yang menjadi mangsa rompakan





Gambar arwah terbaru


vase yang digunakan arwah



tempat arwah jatuh





 
Bersama bakal Isteri

Tidak sanggup rasanya untuk memasukkan gambar arwah yang terbujur kaku kedalam blog ini untuk tatapan orang ramai .semoga apa yang berlaku ini dijadikan iktibar.Dibawah diceritakan kronologi kes dan sehingga blog ini diberitakan tidak ada sebarang tangkapan dibuat lagi.Marilah kita sama sama berdoa semoga penjenayah ini berjaya ditangkap.Kepada keluarga arwah semoga tabah menghadapi dugaan yang berat ini,Dan arwah ditempatkan dikalangan orang beriman dan beramal soleh.

26/05/14 12.42PM sebuah kereta model toyota wish warna emas number plat WRU5308 tadi saja rompak kereta rokok di parit buntar.member-member sila perhatian.kalau nampak kereta ini sila laporkan.
Mengikut kejadian t
ersebut ang URB nama Wan telah mengejar kereta tersebut tp telah di kanggar kereta back up jenis honda ang tersebut telah meninggal dunia telah di langgar kumpulan tersebut.
 

Kejadian di Alor Pongsu.
[14:09, 26/05/2014] +60 17-214 8163: WRV 5308 TOYOTA WISH SILVER

HONDA CIVIC WARNA BIRU NO X DPT

SASPEK SAMUN VAN ROKOK.
SASPEK AGRESIF LANGGAR MOTOR URB.1 ANGGOTA MENINGGAL DILOKASI .LOKASI TERAKHIR DARI BGN SERAI MENGHALA ALOR PONGSU....GAGAL DIKESAN.
[14:09, 26/05/2014] +60 17-214 8163: Info terkini kereta honda civic warna coklat...no plt W** 5227 /W**2557
bumper depan kiri ade kerosakan semasa langgar urb td.
Lkpl169004
Mohd Azwan
Akan bkahwin awal bln 6 ini..
URB KERIAN,IPK KERIAN PERAK
Mninggal lebih kurang 12 pagi td dan jenazah arwah masih msih tempat jejadian..
Semasa kejadian dlm tugas dan dilanggar oleh suspek samun..laporan akn menyusur

0 comments:

Post a Comment