Sunday 20 April 2014

Alfatihah..

Semoga roh arwah Asri Abdullah ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan beramal solleh..
Semenanya saya tidak mengenali saudara ini secara dekat,beliau merupakan salah seorang pelanggan  saya.Apa yang tertarik disini saya ingin menceritakan bahawa beliau seorang baik dan selalu bertegur sapa dengan semua orang.
Dari penceritaannya semasa hayatnya beliau mengidap penyakit kanser usus.Beliau selalu hadir untuk beli burger saya dan bersembang tanpa menampakkan kesakitan yang ia tanggung.
Seingat saya kali terakhir saya berjumpa dengannya pada bulan januari 2014.Ia merupakan seorang yang aktif mberi komen dan juga tanggapan positif terhadap artikal2 yang saya keluarkan.
Sesungguhnya pemergiaannya amat saya rasainya kerana hilangnya seorang sahabat yang ikhlas memberi pandangan apabila diminta.
Saya merakamkan ucapan takziah kepada Keluarga Arwah semoga ia ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan beramal soleh..

2 comments: