Wednesday 2 April 2014


Gunung Fuji dari lensa saya:-



Syukur Alhamdulilah Allah swt permudahkan urusan saya semasa berada dinegara Matahari terbit.Saya bawakan gambar gambar dimana kecantikan anugerah Allah yang sempat saya rakamkan menggunakan lensa saya.



Cuaca di tempat ini seingat saya bawah -5 kelihatan saya memakai baju tebal didalamnya 4 helai.Disini merupakan "second stage" sebelum keatas Gunung Fuji

Memang rezeki saya dapat naik ketempat ini sebelum cuaca bertukar menjadi lebih sejuk @tidak mengizinkan, pihak yang menjaganya tidak akan membenarkan kita memasukinya.Dengan angin yang kuat cuaca yang sejuk hampir membuatkan jari jari saya kekejangan.sepatutnya perlu pakai "glove" tetapi saya tertinggal didalam kereta.



Bagi anda yang ingin melawat Negara Matahari Terbit jangan lepaskan peluang untuk pergi ke sini.Pasti anda akan teruja dengan pemandangan-pemandangan yang saya akan bawakan kepada anda didalam siri-siri yang berikutnya...jazakumullah khairan kathira..






0 comments:

Post a Comment